شناسهٔ خبر: 59614 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ششمين جلسه كارگروه امور زير بنايی و شهرسازی گلستان

جلسه دبير كارگروه امور زير بنايی و شهرسازی استان گلستان از برگزاری ششمين جلسه اين كارگروه در سالجاری و بررسی ۲۰دستور كار با حضور مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان :حسین محبوبی مدیركل راه وشهرسازی استان گلستان و دبیر كارگروه در این باره افزود : درششمین جلسه كارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان كه درمورخ ۹۷/۷/۱۵محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد موارد ارسالی به دبیر خانه این كار گروه شامل تعیین كاربری احداث بناهای واحدهای صنعتی ، خدمات رفاهی،دامداری وتولیدی ، افزایش سطح اشغال و تغییر كاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهرهای استان بررسی شد.

محبوبی افزود: در ادامه این جلسه مغایرتهای طرح جامع شهرستان آق قلا و بررسی طرح تفضیلی شهر جلین ،مطرح  و با توجه به قوانین و بخشنامه های موجود برخی از موارد درخواستی مصوب و بامابقی نیز مخالفت گردید كه مصوبات كامل این جلسه متعاقبا از طریق پایگاه خبری این اداره كل به آدرس www.golestanrud.ir به اطلاع همه هم استانی  های گرامی رسانده می‌شود.

كارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان گلستان با ریاست معاونت عمرانی استانداری و دبیری مدیر كل راه و شهرسازی استان گلستان برگزار می‌شود.

نظر شما